دانشجویان پزشکی شهید بهشتی

دانشجویان پزشکی شهید بهشتی
 
پيوندهای روزانه

 در راستای پروژه ارزشیابی و ویرایش ، در پاییز 88 ، اعضای شورای مرکزی، برنامه ی معارفه و پرسش و پاسخ برای دانشجویان ترم یک ( ورودی جدید) برگزار کردند. در این نشست ، دکتر رجایی ، معاونت وقت آموزشی دانشکده، در رابطه با برنامه آموزشی ریفرم اطلاعاتی در اختیار دانشجویان قرار دادند و به سوالات آنها در این زمینه پاسخ دادند؛ به علاوه ، اعضای شورای مرکزی نیز با برگزاری پانل برای دانشجویان، ضمن معرفی کمیته و فعالیت های آن، در رابطه با نحوه ی درس خواندن و مشکلات دانشجویی، تجربیات خود را مطرح کردند و از دانشجویان برای شرکت در فعالیت های کمیته، دعوت کردند.

از آن به بعد، اعضای کمیته سعی کردند برای سایر دانشجویان جدیدالورود نیز در یکی از برنامه های جشن های معارفه ( که توسط دیگر تشکل های دانشکده برگزار می شد) حضور داشته و آنان را با کمیته دانشجویی و برنامه آموزشی پزشکی آشنا نمایند.

پاییز 90 نیز فرصتی دست داد تا با همکاری انجمن اسلامی و کمیته پژوهشی، برنامه ای در راستای آشنایی و پرسش و پاسخ درباره ی برنامه اصلاحات آموزش پزشکی با محوریت دانشجویان ترم یک برگزار شود که پوستر آن را در زیر مشاهده می کنید.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:, ] [ ] [ دانشجوی پزشکی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ توسط کمیته دانشجویی EDC شهید بهشتی برای اطلاع رسانی فعالیت های کمیته، معرفی دوره های مختلف برنامه آموزشی، نقاط قوت و ضعف آنها و به اشتراک گذاشتن تجربیات دانشجویان ایجاد شده است. یادتون باشه که پویا بودن این وبلاگ وابستگی زیادی به نظرات شما دارد. برای دسترسی سریع به مطالب از قسمت موضوعات استفاده کنید. برای همکاری بیشتر به ما ایمیل بزنید. (پروفایل مدیر وبلاگ)
موضوعات وب
امکانات وب
فروش بک لینک طراحی سایت

mouse code

كد ماوس